søndag 13. oktober 2013

Ny Layout - Nye Muligheter

Etter å ha planlagt å starte bloggen på igjen ganske lenge, har dagen endelig kommet! 

Planen var egentlig bare å ta ferie fra skrivingen når laptopen var på service, men det ble mye, mye lengre etter at jeg bestemte meg for at forandringer måtte til før jeg kunne fortsette.
- Ny layout var noe jeg hadde tenkt på ganske lenge, for den jeg hadde var veldig kantete og slavisk etter blogspot-malen.
- Mer personlig: Da jeg laget bloggen hadde jeg egentlig bestemt meg for å gjøre bloggen så lite som mulig om meg og mitt liv, og mest mulig om musikk. Etter tilbakemelding fra venner og forelesninger fra eksperter, er jeg nå overtalt til å ha flere personlige innlegg om hva jeg holder på med og hva jeg tenker selv. Derfor har smilefjes-kategorien kommet opp!
- Nytt navn: Aner du hvor vanskelig det er å komme med et navn på en blogg? Jeg satt seriøst i en uke og tenkte til hodet var på randen til å eksplodere!

En liten forklaring på kategori-ikonene:

innlegg hvor jeg har skrevet om musikk
spillelister
personlige innlegg

innlegg om fotografi/kun bilder


innlegg hvor jeg skriver om et tema som ikke er personlig (eks: da jeg skrev om fildeling)



Jeg tar med glede tilbakemeldinger på den nye layouten! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer?