torsdag 9. mai 2013

Anbefaling: Half Moon Run

I dag skal jeg anbefale en gruppe det er godt mulig du har hørt om før. De var oppvarmingsband for Mumford & Sons nylig i Oslo Spektrum, og det er der jeg fikk høre deres herlige sanger. Det førte rett og slett til at jeg kjøpte cd på stedet.


La meg presentere: Half Moon Run



Half Moon Run er en indiegruppe fra Canada som spiller behagelig og deilig musikk(jeg sverger, jeg bruker det ordet alt for mye om musikk). De har gode vokaler og et herlig variert bruk av instrumenter, noe som gir en fyldig lyd etter min mening. Jeg anbefaler denne gruppen på det varmeste, for disse er ikke bare flinke live; men albumet jeg kjøpte så spontant var bare herlig. De er bare i oppstarten av sin karriere enda, men de klatrer oppover. Jeg mener de har et godt potensiale.

Sjekk ut to av deres musikkvideoer her!






Var dette noe for deg? 

Så du de på Mumford & Sons i Oslo Spektrum?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer?