tirsdag 15. september 2015

Første konsert i Korea

Jeg har vært på min første konsert i Seoul! Et av de mest populære TV-programmene og realityshowene i Sør-Korea holdt en avslutningskonsert, og vi var så heldig å få tak i billetter. Det resulterte i at vi fikk sett en håndfull av Sør-Koreas største artister innenfor Hiphop på én og samme konsert. En helt fantastisk og utrolig gøy opplevelse jeg neppe kommer til å glemme!



TV-programmet het Show Me The Money og sesong 4 ble nylig avsluttet med ny seerrekord. Programmet er et realityshow som omhandler Hiphop, hvor hvem som helst kan komme og rappe for en gruppe utvalgte produsenter og bli kvalifisert til å være med i konkurransen om en pengesum, bil og selvfølgelig stor ære og anerkjennelse som rapper. Dette programmet er utrolig populært, og utrolig spennende!


Konserten bestod hovedsaklig av alle produsentene; noen av de største artistene innenfor koreansk hiphop i dag. Det var helt sykt å få sett alle disse på samme scene! De lagde et skikkelig show med masse dans og moro for oss. Noen av dere fikk kanskje se store deler av konserten på snapchatten min? Jeg klarte ikke la være å legge ut masse så jeg kunne se på selv etterpå, hehe.


I tillegg til produsentene var det en håndfull av finalistene som fremførste sine låter fra programmet. Hele konserten resulterte i en real fest! Det var utrolig gøy!

Klem,
Audhild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer?