søndag 13. september 2015

Jeg kommer på NRK?

Har ikke oppdatert blogg på en stund, ser jeg. Ikke det at det ikke har skjedd noe i det siste, tvert imot så har jeg gjort veldig mye rart og utforsket enda mer av Seoul. Har bestemt meg for å poste noen høydepunkter delt inn i egne innlegg og legge det ut i løpet av de neste dagene. Målet mitt er selvfølgelig å komme frem til nåtiden, hehe...



Besøk av NRK

Havnet på Instagram og Snapchat
Er det noen som følger med på Line jorda rundt på P3? I så fall har du kanskje lagt merke til at hun var et par dager i Seoul, da hovedsaklig hjemme hos meg og Marina, samt vår venn Kevin som var så snill å stille opp som tolken til Line.

Hovedsaklig var det Marina som hadde med Line å gjøre, siden det var hun som hadde kontakt med NRK med det første. Vipps ble Marina Lines manager for et par dager. Line ble kledd opp, sminket og stylet på kommando av Marina og stemmer fra Instagram, for så å fremføre sangen sin på gata i Hongdae. Skjønner ikke at hun tør!

Line var uansett utrolig koslig å ha på besøk, og vi fikk vist henne litt tradisjonell mat og hjulpet henne med diverse. Hun virket veldig fornøyd med oppholdet hos oss!

Siden jeg og Marina bor sammen så er jeg naturligvis med der inne et sted, men ikke så mye da. Uansett så blir det gøy(flaut) å se! 

Pass på å sjekke det ut på NRK3 når det kommer, ok?

Klem,
Audhild


1 kommentar:

  1. Så gøy!! Tenkte på deg når eg såg ho skulle dit! Må få med meg det når det begynner på tv! Helsing Marie Nygård!

    SvarSlett

Kommentarer?