mandag 4. mars 2013

Blogg

Etter mye frem og tilbake, krangling med meg selv og en dose motvilje, har jeg bestemt meg for å sette i gang med blogging igjen. Jeg har hatt veldig lyst til å begynne på igjen ganske lenge, og den siste dråpen var når opp til flere forelesere bestemte seg for å anbefale blogging eller å lage hjemmeside. Hjemmeside er nok ikke et alternativ, men en blogg skal jeg klare å holde i gang. Håper jeg på.

Som tenåring hadde jeg en blogg som var aktiv i bølger i 3 år. Den var så personlig som overhodet mulig, så den har jeg rett og slett satt som usynlig for resten av verden. En ny blogg har blitt skapt, og den skal ikke være særlig personlig. Det er planen.

Denne bloggen kommer til å inneholde bilder jeg tar, erfaringer jeg plukker opp, anbefalinger av filmer, blogger og musikk jeg liker og ellers temaer jeg ønsker å diskutere med andre. Jeg håper på saklige kommentarer med innspill som kan inspirere meg, hjelpe meg og få meg til å tenke en gang til.

1 kommentar:

  1. (Y) Blir spennende å se hva som blir å havne på bloggen din i fremtiden :D

    SvarSlett

Kommentarer?