fredag 8. mars 2013

Gøy med Mobilkamera og Filterapp

Instagram er gøy, uansett hvor populært det har blitt. Mange stygge, vakre, kule og unødvendige bilder har blitt tatt med mobilen. Her er en samling av de beste, etter min mening, fra min konto.
Jeg skal prøve å unngå matbilder































Instagram har blitt en ganske stor og viktig del av markedsføring, siden det ble så stort. Medier og firmaer bruker appen for alt den er verdt. Noen brukere får til og med betalt for å ta bilder av produkter.
Selv tar jeg stort sett bilde av ting som skjer eller rett og slett det som ser ut som gode motiver. Jeg tagger  sjeldent bilder, untatt med taggen #renalife. Hele formålet med min Instagram er å ha det gøy med mobilkamera og ta gode bilder, selv om det kanskje ikke var sånn helt i begynnelsen.
Jeg er ganske nysgjerrig på dette:

Hva slags Instagrambruker er du? 
Tagger du mye eller lite? Hva tar du vanligvis bilde av? 
Tenker du spesielt over hva du tar bilde av?

2 kommentarer:

Kommentarer?